tisdag 4 november 2008

Sång!

Gullan Bornemarks sång om "Skojiga valpen"

Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
om en strumpa är försvunnen
då har valpen
den i munnen
men det gör, men det gör, ingenting

Valpen min tycker om att ha skoj
man får ha tålamod oj, oj, oj
Mitt i natten ska den stollen
upp och jaga gummibollen
men det gör, men det gör ingenting

Valpen min tycker om att ha skoj
man får ha tålamod oj, oj, oj
När posten kommer tar han brevet
man få gissa vem som skrev ett
Men det gör, men det gör, ingenting

Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod oj, oj, oj
Titta där står bästa skorna
De har märken efter klorna
men det gör, men det gör, ingenting

valpen min tycker om att ha skoj
man får ha tålamod oj, oj, oj
Får han gröt han bara gnäller
ha vill äta karameller
men det gör, men det gör, ingenting


Kram Pim

Inga kommentarer: